Wat een verschrikkelijk mooi boek. Het is in lange tijd niet voorgekomen dat ik zo’n machtig mooi verhaal heb gelezen. Heb het in één keer uitgelezen!!! Hopelijk verschijnen er nog meer boeken onder zijn naam.

Wat een heerlijk boek om in handen te hebben, alleen de voorkant al: prachtig! Je kunt goed merken dat er uitgebreide research is gedaan, het lijkt wel of ik zelf door Wales aan het reizen ben. Een genot om te lezen. Op naar de tweede druk!

een week nadat ik het boek gekregen heb zit ik hier achter de computer. Wat een schitterend verhaal met een mooie boodschap. Het kostte me elke keer moeite om het boek weg te leggen. Als je eenmaal begint te lezen kun je niet meer stoppen.

Het zou haast saai worden, de vierde 10 in deze rij… Dan zou je toch gaan denken dat we het over een goed boek hebben… DENK DAT DUS MAAR NIET! Het is geen goed boek, het is een waanzinnig mooi boek. Slaap heb je niet nodig, gewoon doorlezen… Wegleggen, ho maar… Eten, niet doen, het boek boeit dusdanig dat je alles om je heen vergeet. Ik weet nu al waar ik op vakantie heen wil gaan… Wales; here we come!

Echt een geweldig boek!!! Het boek beschrijft goed hoe een depressief persoon zich kan voelen en hoe die de wereld ziet. Door de beschrijvingen kon ik mij goed inleven en bleef ik maar doorlezen. Ik hoop dat er snel weer een nieuw boek komt!

Van begin tot eind is het een zeer boeiend verhaal, geweldig verteld en heel mooi beschreven. Ik heb er een weekend over gedaan, en heb me het hele weekend gewaand in de omgeving van Wales. Zo mooi als alles uiteindelijk toch samenkomt en in elkaar valt! Goed gedaan, Remmelt.

Dit is nou zo,n boek dat je heel moeilijk weg kunt leggen, meteen bij de proloog word je als het ware meegezogen het verhaal in.Je wilt gewoon weten hoe het allemaal in elkaar steekt. Her verhaal raakt je. Van mij hadden er nog wel een paar hoofdstukken bij gemogen over Daniel, hoe hij zijn weg verder ging want in het begin blik je 30 jaar terug, daarmee ontstaat de indruk dat je een verhaal uitgesmeerd over die periode gaat lezen. Desalniettemin een absolute aanrader, het is inderdaad een boek met toegevoegde waarde Van deze schrijver wil ik nog wel meer lezen.

Ook al is dit niet mijn genre, dit was echt een geweldig mooi boek. En zo herkenbaar… Dit is zo’n boek dat je gewoon niet weg kunt leggen.

Een prachtig boek waar erg veel uit te halen is. Een goede omschrijving van de omgeving waar het verhaal zich afspeelt. Ook de personages worden goed neergezet. Je kunt je er een goede voorstelling van maken. De geloofszekerheid, maar ook de geloofstwijfel die ook menselijk is, worden realistisch beschreven. Het boek leest gemakkelijk en als je eenmaal begint, kun je eigenlijk niet stoppen. Jammer dat je het dan weer zo snel uit hebt. Ik zal het zeker iedereen aanraden om te lezen. Ik wacht nu al op het volgende boek.

Ik heb het boek uit! Prachtig!!! Dat een man zo’n diep-gevoelig boek kan schrijven. Het moet een bijzonder mens zijn, en ik ben blij dat ik van dit boek mocht genieten. Maria Keulen.

Toen ik eerst die recenties las dat ze allemaal een tien gaven, vond ik dat toch een beetje overdreven. Maar toen ik het boek begon te lezen, werd ie steeds mooier en mooier. Helemaal op het laatst. Prachtig geschreven. Petra blijf je man motiveren voor het schrijven van vele mooie boeken in de toekomst. Remmelt Mastebroek je hebt het weer prachtig voor elkaar. Proficiat. Ook ik geef een dikke tien!

Remmelt het is echt een prachtig boek, schitterend hoe je de natuur beschrijft geweldig, ik waande mij tijdens het lezen in de omgeving. Prachtig verhaal ik denk dat ieder die het leest zich zelf wel in bepaalde emotie kan vinden. Ik vond het alleen jammer dat je op blz:91 teveel van Daniel vertelde, zodat ik al wist dat gwendelyn het niet zou over leven.

Een prachtig boek. Ik heb dit boek in 2 avonden gelezen en dan te weten dat ik helemaal geen lezer ben. De omgeving waar het zich afspeelt is zo goed en mooi omschreven dat ik zelf wel eens naar Wales zou willen gaan. Het is een heel mooi verhaal met een prachtige boodschap. Een ieder zou ervan moeten weten: Hoe moeilijk het leven ook kan zijn, lichamelijk of geestelijk, er is altijd Iemand die je wil helpen in die moeite. God kan ons levensvreugde geven als we ons hart maar voor Hem openstellen. Remmelt, bedankt en zodra er weer een boek van je uitkomt, ga ik het gelijk weer lezen. Ik wens jou en je vrouw Petra heel veel geluk toe tesamen met jullie kinderen.

Het is een mooi en meeslepend boek van het begin tot het eind. Ik kon het niet laten om het boek in een keer uit te lezen. Conclusie: een goed opgebouwd verhaal met een triest en toch een mooi einde. Zeker een aanrader voor mensen die graag een goed boek willen lezen.

Wat een buitengewoon en ontroerend boek is Elfenkind. De natuur wordt schitterend beschreven, evenals de personen. Het is alsof je zelf bij het verhaal betrokken bent. Ik kon het verdriet, de pijn en de eenzaamheid van de beide Gwendelyn’s voelen. De woorden uit Jesaja (Jes. 41:10) brachten bij mij tranen in mijn ogen. Ook de woorden uit een brief van Johannes (1 Joh. 4:18). Dit boek heeft me tot diep in mijn ziel geraakt. Ik denk dat God’s boodschap in dit boek velen zal bereiken, als ook Zijn Liefde. Moge Zijn Licht in vele levens gaan schijnen zodat men er kracht uit kan gaan putten. Het is een boek waard om gelezen en om herlezen te worden.